Felhő szolgáltatónál levő adatok mentésére több okból is szükség lehet:
- véletlen törlések: ha egy felhasználó törlése kerül, az adatai nagyon könnyen elveszhetnek visszaállítási lehetőség nélkül
- visszatartási szabályok: a szolgáltatások csak korlátozott visszatartási lehetőséget biztosítanak, melyek nem feltétlenül elegendők adott szervezet számára
- biztonsági kihívások: nemcsak vírusok okozhatnak kárt, munkavállalói szabotázs is előfordulhat, melyet a rendszer nem tud megkülönböztetni a normális működéstől (például terhelő levelek törlése)
- archiválás: megfelelő szoftverrel könnyen archiválhatók, kinyerhetők megadott felhős fiókok/tartalmak
- szolgáltatói hiba: ahogy mindenhol, szolgáltatónál is lehetnek problémák. Hiába a szerződés, hiába bármilyen kártérítés (erősen korlátozott), ha a cég adatvagyonából a levelezés elveszik, az hatalmas kárt jelenthet
Jelenleg Microsoft M365-höz tudunk megoldást biztosítani (akár szoftver, akár szolgáltatás formájában).