Felhő szolgáltatónál levő adatok mentésére több okból is szükség lehet:

  • véletlen törlések: ha egy felhasználó törlése kerül, az adatai nagyon könnyen elveszhetnek visszaállítási lehetőség nélkül
  • visszatartási szabályok: a szolgáltatások csak korlátozott visszatartási lehetőséget biztosítanak, melyek nem feltétlenül elegendők adott szervezet számára
  • biztonsági kihívások: nemcsak vírusok okozhatnak kárt, munkavállalói szabotázs is előfordulhat, melyet a rendszer nem tud megkülönböztetni a normális működéstől (például terhelő levelek törlése)
  • archiválás: megfelelő szoftverrel könnyen archiválhatók, kinyerhetők megadott felhős fiókok/tartalmak
  • szolgáltatói hiba: ahogy mindenhol, szolgáltatónál is lehetnek problémák. Hiába a szerződés, hiába bármilyen kártérítés (erősen korlátozott), ha a cég adatvagyonából a levelezés elveszik, az hatalmas kárt jelenthet

Jelenleg Microsoft M365-höz tudunk megoldást biztosítani (akár szoftver, akár szolgáltatás formájában).